RM3.50 sehari Dapat Tubuh Langsing dengan Selamat dan Murah!

set kurus shaklee budget

Isu badan gemuk ini memang glamer kat Malaysia ini betul tak..??

Mana taknya.. pagi-pagi dah makan nasi lemak, tengahari makan nasi goreng Sea food, malam makan pulak Bihun Tom Yam.

Setiap kita perlu untuk mengambil 3Liter air kosong, tetapi kebanyakkan kita lebih suka minum air manis.. betul betul?

Bila berat badan dan meningkat, baru sibuk-sibuk nak cari produk kuruskan badan… macam perempuan dalam gambar ni, mahukah anda langsing dengan selamat dan murah??

gmok

 

ehehehe… sudah jadi macam ini sapa yang susah?? Persoalan yang biasa timbul adalah

“Saya nak Kurus!!!” (tapi semua nk cepat saja, macam magik, makan hari ni ubat kurus, esok dah kurus.. ehe

nak-kuruskan-badan

“Saya nak kurus tapi tak cukup budget” (biasanya budak2 student la ni.. duit pinjaman cukup-cukup ja nak makan.

“saya nak kurus tapi tak nak diet makanan” (ayat lain, saya nak kurus tapi nak melantak jugak) ehehe

dan lain-lain lagi.

Untuk kali ini Idah akan terangkan bagaimana untuk kurus dengan KOS RM3.50 SAHAJA.. best takk??

best

Kalau gitu kita teruskan cerita ek… hihihi

Dalam pasaran ada macam-macam produk slimming, herbalife, just diet mate 5, Advance Slim la.. dan ada macam-macam lagi.

Di Shaklee kita ada set budget yang sesuai untuk yang mengalami masalah kewangan.

set kurus shaklee budget

Cuba teka berapa harga set ini?

Cer teka, cer teka..

Orait.  harga dia Alfalfa RM53.75 yang mengandungi 300 tablet alfalfa dan Lecithin adalah RM52.50 dengan mengandungi 180 biji lecithin.

Cuba kira berapa harga sebijik Alfalfa dan lecithin ini

RM53.75 bahagi 300 biji = 18 sen ja. (alfalfa)

RM52.50 bahagi 200 biji = 20sen ja (lecithin)

Murah tak.. murah tak??

Pengambilan alfalfa untuk sehari adalah 10 biji dan lecithin adalah sebanyak 6 biji, maka kedua-dua botol ini tahan untuk penggunaan satu bulan.

Oleh itu RM160 dibahagi dengan 30 hari, maka sehari kosnya adalah sebanyak RM3.50, murah bukan..

Apa la RM3.50 berbanding dengan kesihatan korang sendiri.. nanti kalau dah sakit jantung, kolesterol tinggi, lagi bermasalah. Cegah itu adalah lebih baik daripada merawat.

Masa muda-muda ini lah masa untuk kita merawat kesihatan kita, nanti dah tua lagi sudah nanti.. hihi

Kesihatan adalah tanggungjawab anda, anda yang menyebabkan berat anda tinggi sebab tidak mengawal pemakanan, maka juga tanggungjawab korang untuk mengembalikan kesihatan anda.

Dapatkan Terkini Artikel dari Kami
Tips Hamil : Tips Bersalin : Tips Menyusu
100% Privacy. We don't spam.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge

Sign up to our newsletter!